Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
365 bank
Ilustračný obrázok. Zdroj: 365.bank
5. júna 2019 12:18 BankyAktuality od voFinanciach.sk365.bank

365.bank štartuje ďalšiu kampaň. Je rovnakou bankou ako všetky, akurát úplne inou

Nováčik na slovenskom trhu, mobilná 365 banka, spustila svoju v poradí druhú kampaň. V rámci nej sa zbavuje vždy niečoho, čo v banke človek dnes už nepotrebuje. Namiesto chodenia na pobočku, či podpisovania množstva zmlúv, prináša účet s kartou zadarmo a bez podmienok. Pretože 365.bank je banka ako ostatné, ale úplne iná.

„Keď sa spýtate dnešných ľudí, čo im najviac prekáža na bankách, povedia, že je to nutnosť chodiť na pobočku, otravní a nekompetentní pracovníci, ktorí sa im snažia niečo nanucovať, čakanie v radoch, otváracie hodiny, zbytočné papierovačky a skryté podmienky. Keď si všetko toto odmyslíte, dostanete banku, ktorá je taká istá, ako tá vaša, akurát úplne iná. Presne taká je aj 365, v ktorej si účet otvoríte doma cez mobil, s nikým sa nemusíte stretávať, nemusíte podpisovať žiadne papiere a všetko bankovanie vyriešite v appke. Vďaka tomu máte účet zadarmo. Bez podmienok,“ hovorí Juraj Šnirc, head of marketing v 365.bank.

V úvode roka priniesla 365 launch kampaň zameranú proti šíreniu dezinformácií a hoaxov. Kontroverznú tému si zvolila s cieľom prispieť k riešeniu tohto celospoločenského problému a, ako nová značka na trhu, s ohľadom na získanie brand awareness. V téme aktuálne pokračuje ďalej v rámci svojich podlinkových aktivít a CSR projektov. Najnovšia kampaň je pokračovaním stratégie banky, kde sa po výborných výsledkoch v poznaní značky z prvej vlny imidžovej komunikácie, sústreďuje na odkomunikovanie svojich produktových výhod, ktoré sú jej hlavné konkurenčné diferenciátory.

Kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett pozostáva z dvoch TV spotov, sponzoringu a z ATL prechádza do online prostredia, sociálnych sietí a na OOH nosiče.

Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Dominika Múdra
Art Director: Tomáš Galajda
Copywriter: Martin Motáček, Marián Balog
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production, Katarína Kintlerová
Animácia: JOJ Production, Jakub Jurášek

Témy

Odporúčané články

Najčítanejšie za 24 hodín

Odporúčame